sunnuntai 28. syyskuuta 2014

Mimicon osa 2

Terve taas :3 no sunnuntaina mä tätä taas teen ei sentään menny yli viikkoa... :D
Mut siis muistutukseks mä olin siellä Iidan ja Roosan kanssa
 mut en mä jaksa enää kirjottaa niin mennään kuviin.


Mimi Kangas

Sori Roosa en saanu susta kunnollista kuvaa mutta alpakka. :D

Tokan päivän "pää ostos"

Esitys kilpailu



Iida :3





Oli pakko ottaa kuva tästä :D paras esitys ikinä!!!

Ja lopulta mun kaikki ostokset 


Kiitos jos jaksoitte lukea ja näkemisiin :3

6 kommenttia:

  1. hih :3

    mie oon muuten miettiny tota cossaaja kuvien naamojen senssaamista, kun jotkut niin tekee :'o (ellei joku käske senssata) niin eikös tavallaan naamakin kuulu cossiin :D (mie en ainakaan haluaisi että miut senssattas) joomoi

    en siis taho pahalla sanoa :c anteeksi

    söpö figuuri ● ⋏ ●♥

    VastaaPoista
  2. Mäkin oon aina välillä sitä miettiny mutta oon aina varmudenvaraks senssannu. Mut onhan se naama joissakin cosseissa jopa se pää osa :/ Piitää pohtia... :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo :D sori jos kuulostin ilkeeltä D: mie vaa mietin asiaa ^^'

      Poista
  3. et sä vois olla ilkee kenellekkään

    VastaaPoista
  4. Ei must saa kunnollisii kuvii lol. Mutta kivoja kuvia~ Mun pitää kyl oikeesti vääsää tuolt mimiconista se postaus e w e

    minunsuloisetnuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Oon edustava :* Kivaa oli ja junamatkat varsinkin, tai ainakin meno matka XD Ja siis toi on kyllä kumma kysymys... sensatakko vai eikö sensata

    VastaaPoista

Muista kommentoida!